Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Kormányablak nyílik Zuglóban

Az intézmény május ötödikén nyílik a Pétervárad utca 11–17. földszintjén. A Kormányablakban munkaidőn túl is lehet majd hivatalos ügyeket intézni.

Az ideiglenes helyszíneken a kormányablak április 29-én bezár. Ezt követően május 4-ig szünetel majd Zuglóban a félfogadás, május ötödikétől azonban – a jogszabályi előírásoknak megfelelően – már 1138 ügy intézhető majd a zuglói Kormányablakban.

“Ezek nem mindegyikét rendezzük helyben, lesznek olyan ügycsoportok, amelyekkel kapcsolatban tájékoztatást adunk, és lesznek olyanok is, amelyek kérelmét átvesszük, és a kormányhivatal illetékes szervezetéhez továbbítjuk” – magyarázta dr. Molnár Csaba, Budapest Főváros Kormányhivatala XIV. Kerületi Kormányhivatala hivatalvezetője.

Hozzátette: az okmányirodai ügyeken túl egyebek mellett lehet majd társadalombiztosítási, illetve Európai Egészségbiztosítási Kártyát igényelni, családtámogatási kérelmet benyújtani, vagy éppen GYES, GYED, anyasági, illetve nyugdíjügyet intézni, esetleg állampolgársági kérelmet beadni.

“A zuglói kormányablakban hetente 49 órában 22 munkaállomáson fogadjuk majd az ügyfeleket. Ezek közül egynél csak a Magyar Államkincstárral kapcsolatos ügyeket lehet majd bonyolítani” – jegyezte meg hivatalvezető.

A felújítás Európai Uniós projekt keretében valósul meg. A kivitelezés során az okmányiroda ügyfélterét egybenyitották az ügyfélváróval. A Kormányablakban emellett továbbra is működik majd posta.

Az ügyek ezentúl is napi sorszámmal, illetve időpontfoglalással intézhetők. Időpont telefonon, vagy elektronikus úton a www.magyarorszag.hu oldalon keresztül kérhető. A nyitást követően az ügyfélszolgálat az okmanyiroda@14kh.bfkh.gov.hu e-mail címen érhető majd el.

“A Kormányablak hétfőn 07.00-tól 17.00-ig, kedden és csütörtökön 08.00-tól 18.00-ig, szerdán 08.00-tól 20.00-ig, péntek 08.00-tól 15.00 óráig lesz nyitva” – mondta dr. Molnár Csaba.

Megosztás

Hozzászólások lezárva.

Tartalom | Menü | Akadálymentes gomb