Az Önkormányzattól megvásárolt lakásának végtörlesztése:
Csatolandó mellékletek:
- lakás adásvételi szerződése,
- utolsó 3 hónapban történt befizetések (vagy utalások) igazolása,
- személyi igazolvány és lakcímkártya,
- amennyiben nem a tulajdonosok intézkednek, teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás mindegyik tulajdonos részéről,
- tulajdonosok elhalálozása esetén hagyatékátadó végzés.
A kérelem benyújtása után kerül sor a végtörlesztésről szóló igazolás kiállítására, amely tartalmazza a vételár hátralék pontos összegét, mely kiegyenlíthető posta csekken, vagy átutalással.
Kérjük, mindkét esetben szíveskedjenek feltüntetni a szerződés szerinti vevő nevét és a megvásárolt ingatlan pontos címét emelet, ajtó megjelölésével.
Postai csekk az Ügyfélszolgálaton vehető át, utalás esetén a számlatulajdonos neve: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Elidegenítési Bevétel, számlaszám: 11784009 – 15514004 – 10840003.
A vételár hátralék befizetését igazoló csekk vagy banki bizonylat leadása után a jelzálogjog és elidegenítési tilalom törlését az Önkormányzat kezdeményezi.
A terheket a földhivatal törli, melyről végzést küld postai úton minden érintettnek.