Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Ajánlati felhívás talált tárgyak értékesítésére

Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatal Jegyzője az őrzésében lévő, lentebb felsorolt talált tárgyakat –, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 5:58 §-a és a hatósági letétről, valamint a közigazgatási hatósági eljárás során zár alá vett vagy lefoglalt dolgok tárolásáról és értékesítéséről szóló 18/2017. (XII. 15.) IM rendelet 16. §-a alapján –, vételre ajánlja fel.

Értékesítésre kínált talált tárgyak megnevezése, mennyisége:

  • 25 db esernyő
  • 13 pár lábbeli (vegyesen)
  • 11 zsák vegyes ruhanemű
  • 36 db kulacs
  • 1 db kenyérpirító
  • 2 db kalaptartó
  • 1 db teniszütő
  • 1 db billentyűzet
  • 43 db pénztárca (vegyesen)
  • 1 db játék babakocsi
  • 1 db gurulós bevásárlókocsi
  • 26 db táska (vegyesen)
  • 1 db gördeszka
  • 1 db biciklis bukósisak
  • 38 db elektronikai eszköz (fényképezőgép, fülhallgató, powerbank, rádió, indító)
  • 6 db kerékpár
  • 79 db napszemüveg
  • 52 db olvasószemüveg
  • 13 db szemüvegtok
  • 1 db úszószemüveg
  • 1 db drón
  • 26 db karóra
  • 18 db okosóra
  • 40 db gyűrű (vegyesen)
  • 24 db karkötő (vegyesen)
  • 2 db medál
  • 51 db fülbevaló (vegyesen),
  • 13 db fél fülbevaló
  • 35 nyaklánc (vegyesen)
  • 1 db nagyító
  • 1 db kutyanyakörv pórázzal
  • 1 doboz kártya
  • 2 db kulcstartó

Ajánlattételre nyitva álló határidő: 2024. november 30.

Megtekintés: az értékesítésre kerülő talált tárgyakat az ajánlattételi határidő lejárta előtt lehet megtekinteni, előre egyeztetett időpontban, az értékesítés helyén a

Budapest Főváros XIV. kerület Zuglói Polgármesteri Hivatal Igazgatási és Hatósági Főosztály Ügyfélszolgálati Osztályán (1145 Budapest, Bácskai u. 53.), valamint a 1145 Budapest, Pétervárad u. 2. szám alatt található pince-helyiségében.

A megtekintéshez szükséges előzetes időpont egyeztetésben, valamint szükség esetén az értékesítéssel kapcsolatos további felvilágosítás adásában dr. Tornóczky Krisztina osztályvezető nyújt segítséget a 06 1 8729-445 telefonszámon, munkanapokon hétfőtől csütörtökig 08:00 és 16:00 óra között, pénteki napokon 08:00 és 12:00 óra között.

A vételi ajánlat megtételére írásban van lehetőség. Amennyiben a vételi ajánlat egyszerre több talált tárgy megvételére is irányul, úgy a vételi ajánlatban tételesen szükséges feltüntetni (Ft/db) a megvásárolni kívánt talált tárgyakat és a vételi összegeket.

Az ajánlat tevők közül előnyben részesül, aki az értékesítésre kínált tárgyak összességére tesz vételi ajánlatot.

A vételi ajánlat benyújtásának módja: ügyfélkapun keresztül (a Hivatal KRID kódja: 459657115 ), postai úton (cím: 1145 Budapest Pétervárad u. 2.), személyesen az 1145 Budapest, Bácskai u. 53. szám alatti Ügyfélszolgálati Osztályon.

Az ajánlatok elbírálásának határideje: 2024. december 3.

A szabályszerűen benyújtott ajánlatok közül az adott tárgyra a legnagyobb összegű ellenértékről szóló ajánlatot kell nyertesnek tekinteni.

Az ajánlatok elbírálását követően a nyertes ajánlattevő értesítést kap az átvétel időpontjáról.

Az értékesítés lefolytatására a Ptk. 5:58 §-a és a hatósági letétről, valamint a közigazgatási hatósági eljárás során zár alá vett vagy lefoglalt dolgok tárolásáról és értékesítéséről szóló 18/2017. (XII. 15.) IM rendelet 16. §-a, valamint az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény végrehajtásra vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Budapest, 2024. november 15.

dr. Lehoczky Balázs jegyző
nevében és megbízásából

dr. Tornóczky Krisztina
osztályvezető

Megosztás

Hozzászólások lezárva.

Tartalom | Menü | Akadálymentes gomb