Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatal Jegyzője az őrzésében lévő, lentebb felsorolt talált tárgyakat –, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 5:58 §-a és a hatósági letétről, valamint a közigazgatási hatósági eljárás során zár alá vett vagy lefoglalt dolgok tárolásáról és értékesítéséről szóló 18/2017. (XII. 15.) IM rendelet 16. §-a alapján –, vételre ajánlja fel.
Értékesítésre kínált talált tárgyak megnevezése, mennyisége:
- 25 db esernyő
- 13 pár lábbeli (vegyesen)
- 11 zsák vegyes ruhanemű
- 36 db kulacs
- 1 db kenyérpirító
- 2 db kalaptartó
- 1 db teniszütő
- 1 db billentyűzet
- 43 db pénztárca (vegyesen)
- 1 db játék babakocsi
- 1 db gurulós bevásárlókocsi
- 26 db táska (vegyesen)
- 1 db gördeszka
- 1 db biciklis bukósisak
- 38 db elektronikai eszköz (fényképezőgép, fülhallgató, powerbank, rádió, indító)
- 6 db kerékpár
- 79 db napszemüveg
- 52 db olvasószemüveg
- 13 db szemüvegtok
- 1 db úszószemüveg
- 1 db drón
- 26 db karóra
- 18 db okosóra
- 40 db gyűrű (vegyesen)
- 24 db karkötő (vegyesen)
- 2 db medál
- 51 db fülbevaló (vegyesen),
- 13 db fél fülbevaló
- 35 nyaklánc (vegyesen)
- 1 db nagyító
- 1 db kutyanyakörv pórázzal
- 1 doboz kártya
- 2 db kulcstartó
Ajánlattételre nyitva álló határidő: 2024. november 30.
Megtekintés: az értékesítésre kerülő talált tárgyakat az ajánlattételi határidő lejárta előtt lehet megtekinteni, előre egyeztetett időpontban, az értékesítés helyén a
Budapest Főváros XIV. kerület Zuglói Polgármesteri Hivatal Igazgatási és Hatósági Főosztály Ügyfélszolgálati Osztályán (1145 Budapest, Bácskai u. 53.), valamint a 1145 Budapest, Pétervárad u. 2. szám alatt található pince-helyiségében.
A megtekintéshez szükséges előzetes időpont egyeztetésben, valamint szükség esetén az értékesítéssel kapcsolatos további felvilágosítás adásában dr. Tornóczky Krisztina osztályvezető nyújt segítséget a 06 1 8729-445 telefonszámon, munkanapokon hétfőtől csütörtökig 08:00 és 16:00 óra között, pénteki napokon 08:00 és 12:00 óra között.
A vételi ajánlat megtételére írásban van lehetőség. Amennyiben a vételi ajánlat egyszerre több talált tárgy megvételére is irányul, úgy a vételi ajánlatban tételesen szükséges feltüntetni (Ft/db) a megvásárolni kívánt talált tárgyakat és a vételi összegeket.
Az ajánlat tevők közül előnyben részesül, aki az értékesítésre kínált tárgyak összességére tesz vételi ajánlatot.
A vételi ajánlat benyújtásának módja: ügyfélkapun keresztül (a Hivatal KRID kódja: 459657115 ), postai úton (cím: 1145 Budapest Pétervárad u. 2.), személyesen az 1145 Budapest, Bácskai u. 53. szám alatti Ügyfélszolgálati Osztályon.
Az ajánlatok elbírálásának határideje: 2024. december 3.
A szabályszerűen benyújtott ajánlatok közül az adott tárgyra a legnagyobb összegű ellenértékről szóló ajánlatot kell nyertesnek tekinteni.
Az ajánlatok elbírálását követően a nyertes ajánlattevő értesítést kap az átvétel időpontjáról.
Az értékesítés lefolytatására a Ptk. 5:58 §-a és a hatósági letétről, valamint a közigazgatási hatósági eljárás során zár alá vett vagy lefoglalt dolgok tárolásáról és értékesítéséről szóló 18/2017. (XII. 15.) IM rendelet 16. §-a, valamint az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény végrehajtásra vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
Budapest, 2024. november 15.
dr. Lehoczky Balázs jegyző
nevében és megbízásából
dr. Tornóczky Krisztina
osztályvezető