Telefon: +36 1 8729 100
E-mail: hivatal@zuglo.hu

Eladott lakásokkal kapcsolatos ügyintézés

Az Önkormányzattól megvásárolt lakásának végtörlesztése:

Csatolandó mellékletek:

  • lakás adásvételi szerződése,
  • utolsó 3 hónapban történt befizetések (vagy utalások) igazolása,
  • személyi igazolvány és lakcímkártya,
  • amennyiben nem a tulajdonosok intézkednek, teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás mindegyik tulajdonos részéről,
  • tulajdonosok elhalálozása esetén hagyatékátadó végzés.

A kérelem benyújtása után kerül sor a végtörlesztésről szóló igazolás kiállítására, amely tartalmazza a vételár hátralék pontos összegét, mely kiegyenlíthető posta csekken, vagy átutalással.

Kérjük, mindkét esetben szíveskedjenek feltüntetni a szerződés szerinti vevő nevét és a megvásárolt ingatlan pontos címét emelet, ajtó megjelölésével.

Postai csekk az Ügyfélszolgálaton vehető át, utalás esetén a számlatulajdonos neve: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Elidegenítési Bevétel, számlaszám: 11784009 – 15514004 – 10840003.

A vételár hátralék befizetését igazoló csekk vagy banki bizonylat leadása után a jelzálogjog és elidegenítési tilalom törlését az Önkormányzat kezdeményezi.

A terheket a földhivatal törli, melyről végzést küld postai úton minden érintettnek.

Megosztás

Hozzászólások lezárva.

Tartalom | Menü | Akadálymentes gomb