Zugló Önkormányzata a személyes és postai ügyintézésen túl elektronikus ügyintézési lehetőséget is nyújt az Ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok,valamint a Cégkapuval rendelkező cégek részére. Amennyiben a vonatkozó jogszabályok lehetővé teszik, az e-Papír szolgáltatás igénybevételével lehet új ügyet indítani vagy folyamatban lévő ügyhöz új beadványt tenni.
ELEKTRONIKUSAN INTÉZHETŐ ÜGYEK LISTÁJA
ÚTMUTATÓ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉSHEZ
Adatkezelési tájékoztató – Weboldallal (zuglo.hu) összefüggésben kezelt adatok
Az e-Papír felületén történő bejelentkezést (1. kép) követően a címzettek között válassza ki Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzatát, majd az Önkormányzati igazgatás témacsoportot. Folyamatban lévő ügy esetén kérjük, töltse ki a hivatkozási szám mezőt is (2. kép). A Levél szövege mező (3. kép) kitöltésében az alábbiakban ügytípusonként nyújtunk segítséget. A következő oldalon tud csatolmányokat, például meghatalmazást, egyéb dokumentumokat csatolni (4. kép).
Az e-Papír szolgáltatásról részletesen tájékozódhat:
- Felhasználói kézikönyv
- Telefonszám: 1818
e-Papíron intézhető ügytípusok
Adóügyek
I. Adóigazolás kiállítása
- Ügytípus részletes leírása
- Minta a Levél szövege mező kitöltéséhez
Javasolt kérelemszöveg: Alulírott (név) (cím) (adószám, adóazonosító jel) ezúton kérem (cél) céljára (példány) példányban adóigazolás kiállítását. - e-Papír szolgáltatás indítása
II. Adótúlfizetés visszafizetése
- Ügytípus részletes leírása
- Minta a Levél szövege mező kitöltéséhez
Javasolt kérelemszöveg: Alulírott (név) (cím) (adószám, adóazonosító jel) ezúton kérem a (adónem) folyószámlán fennálló túlfizetés visszafizetését. Kérem a túlfizetést (a lehetőségek közül az egyiket kell választani)
– lakcímemre postai kifizetési utalványon keresztül kifizetni: (lakcím)
– bankszámlámra átutalni: számlaszám
– kérem a későbbiekben esedékes adókivetésre elszámolniAz adózás rendjéről szóló többször módosított 2017. évi CL. törvény 76. § (1) bekezdése értelmében nyilatkozom, hogy kérelmem időpontjában más adóhatóságnál esedékessé vált tartozásom (van / nincs).A kérelem benyújtásának napján a következő köztartozásaim állnak fenn:
– (nyilvántartó szervezet, pl. adóhatóság), (számlaszám), (tartozás összege)
– (nyilvántartó szervezet, pl. adóhatóság), (számlaszám), (tartozás összege). - e-Papír szolgáltatás indítása
III. Építményadó adatbejelentés
- Ügytípus részletes leírása
- Minta a Levél szövege mező kitöltéséhez
Az adatbejelentés az Építményadó https://www.zuglo.hu/epitmenyado/ oldalon található nyomtatvány beküldésével teljesíthető – a kérelemszövegbe elegendő erre való utalást elhelyezni. - e-Papír szolgáltatás indítása
IV. Gépjárműadó adatbejelentés
- Ügytípus részletes leírása
- Minta a Levél szövege mező kitöltéséhez
Az adatbejelentés csak a Gépjárműadó https://www.zuglo.hu/gepjarmuado/ oldalon meghatározott különleges esetben (adómentesség vagy annak megszűnése) szükséges. A kérelemszövegben erre való utalást kell elhelyezni, nyomtatvány csatolása szükséges. - e-Papír szolgáltatás indítása