Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata Képviselő-testületének 19/2024. (II. 29.) önkormányzati határozata alapján, Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatalban
2024. július 15. – 2024. július 26. napja között igazgatási szünet lesz. Az 1145 Budapest, Pétervárad u. 2. szám alatti Polgármesteri Hivatal, valamint az 1145 Bácskai u. 53. szám alatti Igazgatási és Hatósági Főosztály Ügyfélszolgálati Osztálya
2024. július 15. és július 26. napja között
ZÁRVA tart.
Az Anyakönyvi és Népesség-nyilvántartási Osztály (1145 Budapest, Pétervárad u. 11-17.) az igazgatási szünet teljes ideje alatt ügyeleti rendben tart nyitva, amely során kizárólag haláleset és újszülött születésének bejelentésére van mód az alábbi napokon:
2024. július 15. (hétfő) 8.15-től 12.00-ig
2024. július 17. (szerda) 8.15-től 12.00-ig
2024. július 18. (csütörtök) 8.15-től 12.00-ig
2024. július 22. (hétfő) 8.15-től 12.00-ig
2024. július 24. (szerda) 8.15-től 12.00-ig
2024. július 25. (csütörtök) 8.15-től 12.00-ig
2024. július 29. napjától a Polgármesteri Hivatal és az Anyakönyvi és Népesség-nyilvántartási Osztály – péntekek kivételével – hétköznap, valamint az Ügyfélszolgálati Osztály hétköznaponként a megszokott ügyfélfogadási időben fogadja ügyfeleit.
Megértésüket köszönjük!
Budapest Főváros XIV. Kerület
Zuglói Polgármesteri Hivatal