Napokon belül levelet kapnak a zuglói önkormányzattól azok, akik a kerületben szociális alapon bérelnek lakást. A képviselő-testület még 2015-ben döntött a bérlők éves jövedelemvizsgálatáról, az erről szóló tudnivalókat kapják kézhez hamarosan az érintettek.
Az éves jövedelemvizsgálatra a bérleti díjak megállapítása miatt van szükség, hiszen bérlők életében bármikor történhet olyan változás, ami a lakbér mértékét befolyásolhatja.
Az önkormányzat által kiküldött levél tartalmazza, hogy melyek azok az iratok, igazolások, melyeket a bérlőnek 30 napon belül vissza kell küldeni. Nagyon fontos, hogy minden bérlő, aki levelet kap, eleget tegyen az adatszolgáltatásnak, mert ellenkező esetben az önkormányzat a szociális alapú lakbért költségalapúra változtatja. Ugyanez történik, ha a bérlőről kiderül az adatszolgáltatás során, hogy már nem jogosult szociális alapú lakásbérlésre.
Az önkormányzat a borítékban kiküld egy kérdőívet is, melynek kitöltése önkéntes, ugyanakkor fontos a lakbérrendszer fejlesztése érdekében. Ezt a kérdőívet kitöltve ugyanabban a borítékban vissza lehet küldeni, mint amelyikben az adatszolgáltatáshoz kért iratokat postázza a bérlő, nem kell tehát kétszer postaköltséget fizetni.