A megváltozó vásárlói szokások, valamint a jegyautomaták kihasználtsága alapján optimalizálja a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az értékesítési hálózatot.
A közlekedésszervező felmérései szerint egyre többen választják az online, otthonról, vagy mobiltelefonról elérhető, illetve érintésmentes fizetési megoldásokat. Ehhez a BKK-nak is alkalmazkodnia kell, az online is elérhető termékek körét bővíti, a jegyautomaták számát azonban csökkenteni fogja.
A kerületben december 21-én két automatát szerel le a BKK, mindkettőt a kisföldalatti vonalán: egyet a Hősök terénél egyet pedig a Széchenyi fürdőnél, mindkettő a Vörösmarty tér felé vezető oldalon található.
Zuglóban további 20 jegyautomata lesz elérhető, főként a 2-es metró és az 1-es, 3-as villamos vonalán, a Puskás Ferenc Stadionnál lévő ügyfélszolgálaton, valamint további 21 viszonteladói ponton is lehet jegyet vásárolni.
Emellett online megvásárolhatóvá teszi a BKK a legnépszerűbb jegyfajtát, a vonaljegyet és a Futár alkalmazásban is lehetőség lesz jegyvásárlásra.