Jogszabályi előírás alapján Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata a szociális helyzet alapján történő bérbeadással érintett önkormányzati tulajdonú ingatlanjaiban lakbértámogatási jogosultság fennállásának vizsgálatát végzi a 2023. évre vonatkozóan.
Amennyiben az érintettek kötelezettségüknek határidőben nem tesznek eleget, a Polgármesteri Hivatal írásban felszólítást küld a kézhezvételétől számított harminc napon belül történő teljesítésére. Amennyiben az érintett kérelmét hiányosan nyújtotta be, vagy a hiányosságok pótlására határidő hosszabbítást kért, a lakbértámogatásra való jogosultság felülvizsgálati határideje további 30 nappal meghosszabbítható.
A lakbér-felülvizsgálathoz szükséges nyomtatványokat az alábbi linkekről töltheti le:
- M1 – Kérelem bejelentő nyomtatvány
- M2 – Adatlap személyi adatok rögzítéséhez
- M3 – Adatlap a lakásban lakó személyekről
- M4 – Vagyonnyilatkozat
- M5 – Munkáltatói jövedelemigazolás (minta)
Kérjük, hogy a 4. számú mellékletet (vagyonnyilatkozat) szükség szerint megfelelő számban sokszorosítani szíveskedjen és a nyomtatványt minden lakásban lakó személy vonatkozásban töltse ki.
A felülvizsgálathoz szükséges nyomtatványokat megtalálja továbbá a Polgármesteri Hivatal Főmérnökség Lakáshasznosítási Osztály Ügyfélszolgálatán (1145 Budapest, Bácskai utca 53.) is.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Budapest Főváros XIV. Kerület Zuglói Polgármesteri Hivatala – igazgatási szünetre tekintettel – 2024. július 15. és 2024. július 26. napjai között zárva tart, hivatalunkban a munkavégzés és a bizottsági ülések is szünetelnek. Az igazgatási szünetet követő első munkanap 2024. július 29-e.